Hejka !


Przychodzę do Was dziś, w ten chłodny sobotni wieczór. Za mną już tydzień w nowej szkole, a ja wciąż żyję wakacjami. Ten czas minął bardzo szybko i niestety trzeba było powrócić do rzeczywistości.

Nowa szkoła, nowe znajomości, nowe wyzwania i ogromne ilości nauki, tak to mniej więcej wygląda ;) Niestety ten moment musiał nadejść, miesiące smutku i depresji właśnie się zaczynają ... Oj tam, przecież nie może być aż tak źle ;D Ja wciąż wspominam piękne chwile spędzone na wakacjach i uśmiech na mojej twarzy pojawia się od razu.

Wakacje to najlepszy czas, cudowne zachody słońca, które uwielbiam fotografować. Spacery, ogniska, rowery i wszystko, co dobre. I chociaż w powietrzu już czuć jesień, wieczory są chłodne, a ciemno zaczyna robić się znacznie wcześniej, warto korzystać z ostatnich wolnych chwil, gdy nauki nie ma jeszcze zbyt dużo. 

 A Wy, macie jakieś sposoby na poprawę humoru w te cięzkie, szkolne dni ? Jak spędzaliście wakacje ? Ja zostawiam Was z moimi wspomnieniami ;*











Zachęcam Was do komentowania, jest to dla mnie bardzo istotne i motywuje mnie do dalszej pracy! Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję ;*

Buziaki ;*