Cześć Kochani !


Na początku chciałabym podziękować Wam za obecność i wsparcie. To już miesiąc jak jestem tu z Wami ! Takie moje małe święto ;) Ahh.. jak ten czas szybko leci. Mam nadzieję, że tych miesięcy będzie znacznie więcej !


To już wrzesień, początek szkoły i koniec lenistwa. Coraz mniej czasu, a noc zaczyna robić się znacznie wcześniej, ahhh... jesień lubię tylko z powodu pięknego krajobrazu i mimo że jestem październikową dziewczyną, nie przepadam za tą porą roku, chociaż zawsze to lepiej niż zima !


Przychodzę do Was w niedzielne popołudnie z jesienną stylizacją, mimo to, mam nadzieję, że lata nam jeszcze nie zabraknie, a jesienna chandra nas ominie. Dziś taka sportowa elegancja. Bordowa koszulka, czarny sweterek , szare spodnie i kwiatowe buty – które uwielbiam. Są bardzo wygodne i świetnie się prezentują ;) Takie zestawienie Wam dziś pokażę ;*











Co myślicie? Dajcie znać w komentarzach jak się wam podoba ;*


Zachęcam Was do komentowania, jest to dla mnie bardzo istotne i motywuje mnie do dalszej pracy! Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję ;*

Buziaki ;* Do następnego!