Cześć Wam !


W tym poście pokażę wam moją ulubioną koszulę. Koszula to element garderoby, który każdy posiada. Kojarzy się często z elegancją, uroczystościami, szkolną akademią, czy na przykład ważnym egzaminem lub rozmową kwalifikacyjną.

Nie oznacza to jednak, że nie można nosić jej w zupełnie innych outfitach. Współcześnie produkowane koszule są bardzo wygodne i nadają się na każdą okazję. Mają ciekawy wygląd i często rewelacyjny krój. Bywają ozdabiane różnorodnymi wzorami, naszywkami i innymi dodatkami ;)

Ja postanowiłam pokazać wam koszulę w luźnym zestawieniu. Pasuje ona do różnych stylów ubierania . Jej wzór jest bardzo fajny, modny i młodzieżowy - kaktusy. Koszula stanowi obowiązkowy element klastycznych stylizacji, chociaż dziś sięgamy po nią także w codziennych zestawieniach. Swoją postanowiłam związać, dzięki czemu według mnie wygląda jeszcze lepiej !









Koszula - Bershka 
Spodnie – Pull&Bear 
Buty – New Balance


Co myślicie o całości kochani ?

Zachęcam was do komentowania, jest to dla mnie bardzo istotne i motywuje mnie do dalszej pracy ! Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję ;*

Do następnego! Buziaki ;*