Witam Was kochani !


Na nadmiar wolnego czasu ostatnio nie mogę narzekać, ciągle w moim życiu się coś dzieje ;) Ten tydzień spędziłam u babci, by odpocząć w ciszy i spokoju ... Coś pięknego ;) Wspaniałe miejsce, z daleka od miejskiego zgiełku.


Przechodząc do stylizacji to dziś będzie luźno, młodzieżowo i sportowo. Zdjęcia zrobione kilka dni temu, czekały do dziś na publikacje ! Pokażę wam dziewczęcy outfit – koszulka w moim ulubionym kolorze, lecz zbyt długa , więc wiązana z przodu i według mnie prezentuje się jeszcze lepiej ;) Do tego czarne spodenki i niezawodne buty.


Zestawienie bardzo wygodne, nada się na spotkanie ze znajomymi, czy wieczorny spacer ;* Myślę, że look jest małym odwzorowaniem mnie samej, lubię ubierać się luźno i bardzo wygodnie ;)








Koszulka - New Yorker 
Spodenki - House 
Buty - New Balance


Co myślicie o tym zestawieniu, jak wam się podoba ?


Zachęcam was do komentowania, jest to dla mnie bardzo istotne i motywuje mnie do dalszej pracy. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję ;*