Witajcie Kochani!



Wracam do Was po bardzo długiej przerwie, wiem że długo mnie tu nie było, ale była też tego przyczyna. Było mi trochę ciężko pogodzić wszystkie obowiązki. Nowa szkoła, problemy życia codziennego i jeszcze ta okropna jesienno-zimowa pogoda która bardzo mnie przytłaczała. Długie wieczory i głupie pomysły w głowie, dziewczyny- wiecie o czym mowa.. ;( 

Ale wracam tu do Was kochani. Nie ukrywam że tęskniłam za Wami, za pisaniem postów, sesjami i czytaniem waszych opinii, które często poprawiały mi humor ;) 

 Przechodząc do rzeczy, przyszłam tu dziś z najnowszą sesją, według mnie - najlepsza do tej pory, zresztą sami spójrzcie i oceńcie jak Wam się podoba ;*














Bluzka-New Yorker
Spodnie-Space
Buty-CCC
Zegarek-Daniel Wellington


Jak Wam się podobają zdjęcia? Co sądzicie o stylizacji? ;)



Zachęcam Was do komentowania, jest to dla mnie bardzo istotne i motywuje mnie do dalszej pracy! Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! ;*