Witajcie kochani !


Chwilę mnie tu nie było, ale moja podróż życia wciąż trwa! Tak tak, podróż z domu do szkoły i z powrotem.. haha ;)

Smutna codzienność... Wolnych chwil brak, a tyle rzeczy do zrobienia! Ale jestem już! Przecież moja podróż nie może trwać wiecznie i wracam do Was pełni sił ;* Jak mijają Wam długie jesienne wieczory ?

Jak dla mnie to wcale nie są takie długie jak mówią.. :( Przechodząc już do tematu posta, dziś będzie tak jak lubię najbardziej! Nie będę się rozpisywać, oceńcie sami i dajcie znać co myślicie o moim outficie ;*













Myślę że zdjęcia wyszły pięknie w jesiennej aurze, chyba moje ulubione! ;* Jak Wam się podoba ? Które zdjęcie najbardziej przypadło Wam do gustu? ;)


Zachęcam Was do komentowania, jest to dla mnie bardzo istotne i motywuje mnie do dalszej pracy! Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję ;*

Buziaki ;*