Witajcie kochani !


Dzisiaj bardzo luźny, ale bardzo ważny dla mnie post. Cieszę się, że w końcu zdecydowałam się na założenie bloga i mogę do was coś napisać. Zawsze chciałam tworzyć dlatego postanowiłam spróbować swoich sił w ‘’blogowaniu’’. Pomysł prowadzenia własnej strony pojawił się już dawno, ale zawsze odkładany był na później.


Może na początek trochę o mnie. Jestem nastolatką uczącą się w jednym z rzeszowskich liceów. Od dzieciństwa moją miłością jest sport, a w szczególności żużel. Uwielbiam modę, fotografie i podróże. Kocham zwierzęta, a moimi domowymi pupilkami jest królik i pies.


O czym będę pisać ? Na moim blogu będę dzielić się z Wami moimi doświadczeniami i spostrzeżeniami, inspirować, wspierać motywacje i mówić do tych, którzy chcą słuchać. Przede wszystkim będą pojawiać się tu zdjęcia mojego autorstwa, tzn. zdjęcia krajobrazu, miast i wszystkiego co piękne. Będzie dużo kobiecości, stylizacje, kosmetyki, a nawet jakieś smakołyki, czyli to co interesuje każdą z nas ;)

Oto kilka zdjęć mojego autorstwa ;)





Dziękuję za wytrwałość do końca ! Do zobaczenia w pierwszym treściwym poście ;)
Buziaki ;*